COMPLETA EL FORMULARI I UNEIX-TE A LA NOSTRA NEWSLETTER

Seleccioneu una opció

  • Infantil

  • Primaria

  • Secundaria

  • Batxillerat

  • FP

  • Universitaria

  • Altra

Selecciona una de les nostres seus

Podeu escriure un títol, autor o ISBN. Si necessites cercar per gènere o matèria, pots fer-ho des dels filtres de catàleg. I, si no trobes el que busques o necessites un catàleg personalitzat, contacta amb nosaltres i t'ajudem!

No hem trobat cap llibre relacionat amb la teva cerca

Llibres

Autor

Cómo sobrevivir al cole 1 – Mi mejor amiga invisible

Sara Shepard

0 out of 5

0 opiniones

Llega una nueva serie llena de humor y con un toque emotivo sobre el inicio del cole, las amistades y encontrar a tu gente.

Sinopsis

Nadie dijo que empezar quinto fuese fácil, y para Paula su ansiedad se lo pone aún más difícil. Por suerte tiene su extraescolar favorita, las clases de pintura y a su mejor amiga, Violeta. Pero últimamente Violeta se comporta de forma extraña: ya no quiere jugar con Paula, dice que las clases de pintura son para pequeños y pasa todos los recreos con la chica más borde del cole. ¿Ha hecho algo Paula para enfadarla?

¿Conseguirá Paula hacer nuevos amigos y superar quinto curso?

De la mano de la autora superventas Sara Shepard llega esta historia sobre cómo dejar ir a los amigos que no te hacen bien… y cómo encontrar a los que sí.

Fitxa técnica

Format:

eBook diseño fijo

Pàgines: 272

Format: eBook diseño fijo

Segell: MOLINO

PVP: 6.99 €

Idioma: ES

ISBN: 9788427238190

Informació addicional

Formato

eBook diseño fijo, Fisico

Ressenyes

Encara no hi ha ressenyes.

Sigueu els primers a ressenyar “Cómo sobrevivir al cole 1 – Mi mejor amiga invisible”

Escriu el teu comentari

S'ha afegit un llibre a favorits

Accedeix al teu compte per desar-lo a favorits

Accedir Registra't